"https://www.facebook.com/tr?id=1402427716681636&ev=PageView&noscript=1" />
ZASTOSOWANIE

Koncentrat płynu do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu. DO WSZYSTKICH TYPÓW I MAREK SAMOCHODÓW, osobowych i ciężarowych.

Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*. SPEŁNIA WYMAGANIA NORMY G12 ++, może być stosowany do wszystkich typów układów chłodzących: aluminiowych, żeliwnych lub mieszanych. Oparty na technologii kwasów organicznych (Organic Acid Technology), pomaga utrzymać bardziej efektywną pracę układu chłodzenia. Zabezpiecza elementy układu chłodzenia przed korozją i kawitacją (gwałtowną przemianą fazową z fazy ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia). Chroni niemetalowe elementy (uszczelki, połączenia, mocowania) przed starzeniem. Nie zawiera azotynów, amin i fosforanów. Mieszalny z innymi płynami chłodniczymi.

* gwarancja 5 lat lub 1.000.000 km obowiązuje przy wyłącznym zalaniu układu chłodzenia oraz uzupełnianiu ewentualnych ubytków płynem DYNAGEL 2000+.

Butelka wykonana w 50% z tworzywa rHDPE – pochodzącego z recyklingu. W pełni nadaje się do ponownego przetworzenia.


Zobacz też: Dynagel – płyn chłodniczy

Wersje produktu
NORMY I WYMAGANIA

Przekracza lub spełnia normy następujących producentów:
VW, AUDI, SEAT, SKODA (TL 774 G),  MERCEDES BENZ 325.6, FORD (ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A), OPEL GM (QL130100), RENAULT (41-01-001-D), VOLVO, CHRYSLER (MS 9176), GM (1899 M, US 6277 M), MAN (324 Typ Si-OAT 248 & B&W D 36 5600), JOHN DEERE (H 24 B1 & C1), LEYLAND TRUCKS (LTS 22 AF 10), MACK (014GS 17004), CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4), MAN, SCANIA TB145, MTU MTL5048.

Spełnia lub przekracza następujące normy:
ASTM D3306, ASTM D 4985, SAE J 1034, BS 6580 (2010), AFNOR NF R15- 601, CUNA NC 956-16,UNE 26361 – 88, JIS K 2234, NATO S 759.

Właściwości płynu przy zalecanym rozcieńczeniu 1:1 z wodą: temperatura wrzenia 110°C / temperatura zamarzania -37°C zapewniają właściwe działanie układu chłodzenia i ochronę przed przegrzaniem i zamarzaniem nawet w ekstremalnych warunkach.

SPOSÓB UŻYCIA

Przed przystąpieniem do wymiany płynu sprawdź zalecenia i uwagi dotyczące obsługi układu chłodzenia zawarte w instrukcji obsługi pojazdu. Sprawdzaj poziom płynu chłodniczego przynajmniej raz w miesiącu lub przed każdą długą podróżą. NIE UŻYWAJ NIEROZCIEŃCZONEGO KONCENTRATU.

1
Przy zimnym silniku opróżnij i przepłucz układ chłodzenia czystą wodą.
2
Sprawdź czy wszystkie zaciski przewodów i połączenia są szczelne.
3
Rozcieńcz zgodnie z tabelą rozcieńczeń.
4
Napełnij układ do odpowiedniego poziomu, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu.
5
Uruchom silnik na kilka minut i włącz ogrzewanie.
6
Wyłącz silnik, skontroluj poziom płynu i uzupełnij w razie potrzeby.
7
Ewentualne ubytki płynu uzupełniaj płynem DYNAGEL 2000+.