"https://www.facebook.com/tr?id=1402427716681636&ev=PageView&noscript=1" />
ZASTOSOWANIE

  Butelka wykonana w 50% z tworzywa rHDPE – pochodzącego z recyklingu. W pełni nadaje się do ponownego przetworzenia.

 

Dynagel – płyn chłodniczy

Utrzymywanie optymalnej temperatury pracy silnika jest kluczowe dla zachowania jego długiej żywotności. Większość jednostek napędowych stosowanych w autach jest chłodzona cieczą, którą zamówisz w sklepie naszej marki Autoland! To płyn do chłodnic Dynagel 2000+, który sprzedajemy w butelkach o pojemności 1 l oraz 5 l. Zapraszamy do sprawdzenia właściwości tego środka chłodniczego oraz składania zamówień!

Zobacz też: Koncentrat płynu do chłodnic Dynagel 2000+ 


Dynagel 2000+ to płyn do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu. DO WSZYSTKICH TYPÓW I MAREK SAMOCHODÓW, osobowych i ciężarowych.

Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*. SPEŁNIA WYMAGANIA NORMY G12 ++, może być stosowany do wszystkich typów układów chłodzących: aluminiowych, żeliwnych lub mieszanych. Oparty na technologii kwasów organicznych (Organic Acid Technology), pomaga utrzymać bardziej efektywną pracę układu chłodzenia. Zabezpiecza elementy układu chłodzenia przed korozją i kawitacją (gwałtowną przemianą fazową z fazy ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia). Chroni niemetalowe elementy (uszczelki, połączenia, mocowania) przed starzeniem. Nie zawiera azotynów, amin i fosforanów. W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi.

* gwarancja 5 lat lub 1.000.000 km obowiązuje przy wyłącznym zalaniu układu chłodzenia oraz uzupełnianiu ewentualnych ubytków płynem DYNAGEL 2000+.

Dlaczego warto używać płynu Dynagel 2000+ do chłodnic?

Stosując ten produkt, zadbasz o prawidłową temperaturę pracy silnika w każdych warunkach, ograniczając ryzyko jego awarii. Dostępny w butelkach o pojemności 1 l i 5 l płyn chłodniczy Dynagel 2000+ jest zgodny z wymaganiami normy G12++ (w każdym litrze zawiera od 400 do 500 mg krzemianów). Dlaczego warto go używać?

  • Jest bezpieczny dla wszystkich rodzajów chłodnic,
  • ma dodatki antykorozyjne,
  • zachowuje swoje właściwości w zakresie temperatur od -37 do 110°C,
  • spowalnia naturalne procesy starzenia elementów niemetalowych, np. uszczelek czy łączników z tworzyw sztucznych.

Jednocześnie Dynagel 2000+ zalicza się do płynów eksploatacyjnych z grupy „Long Life”. Oznacza to, że doskonale spełnia swoją funkcję chłodniczą przez aż 5 lat lub milion kilometrów (gwarancja ta obowiązuje tylko przy wyłącznym zalaniu układu chłodzenia oraz uzupełnianiu ubytków płynem Dynagel 2000+). W efekcie, wlewając go do chłodnicy swojego auta, zaoszczędzisz pieniądze poprzez wydłużenie interwału wymiany.

Dynagel 2000+ – jakość potwierdzona badaniami!

Jeśli jeszcze nie wiesz, czy warto zainwestować w płyn Dynagel 2000+, zaufaj ekspertom! Produkt został przebadany w certyfikowanym laboratorium DEKRA. Co to w praktyce oznacza? Nasz płyn do chłodnic poddaliśmy niezależnym testom, potwierdzając jego jakość i warunki eksploatacji. Produkt otrzymał certyfikat DEKRA, czym udowadnia, że skutecznie chroni układ chłodniczy przed:

  • korozją,
  • przegrzaniem,
  • zamarznięciem.

Zapraszamy do zakupu płynu chłodniczego Dynagel 2000+

Zachęcamy do zamówienia płynu do chłodnicy bezpośrednio od doświadczonego producenta – naszej marki Autoland. Dynagel 2000+ przeszedł rygorystyczne testy jakości. Utrzymuje prawidłową temperaturę silnika i chroni elementy jego układu chłodniczego. Do tego oferujemy go w butelkach o pojemności 1 l oraz 5 l, które w aż 80% są wykonane z surowców pozyskanych z recyklingu.

Przebadany w certyfikowanym laboratorium DEKRA.

Nakrętka CRC gwarantuje skuteczne zamknięcie, utrudniające otwarcie opakowania przez dzieci.

Wersje produktu
NORMY I WYMAGANIA

Przekracza lub spełnia normy następujących producentów:
VW, AUDI, SEAT, SKODA (TL 774 G),  MERCEDES BENZ 325.6, FORD (ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A), OPEL GM (QL130100), RENAULT (41-01-001-D), VOLVO, CHRYSLER (MS 9176), GM (1899 M, US 6277 M), MAN (324 Typ Si-OAT 248 & B&W D 36 5600), JOHN DEERE (H 24 B1 & C1), LEYLAND TRUCKS (LTS 22 AF 10), MACK (014GS 17004), CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4), MAN, SCANIA TB145, MTU MTL5048.

Spełnia lub przekracza następujące normy:
ASTM D3306, ASTM D 4985, SAE J 1034, BS 6580 (2010), AFNOR NF R15- 601, CUNA NC 956-16,UNE 26361 – 88, JIS K 2234, NATO S 759.

Właściwości płynu przy zalecanym rozcieńczeniu 1:1 z wodą: temperatura wrzenia 110°C / temperatura zamarzania -37°C zapewniają właściwe działanie układu chłodzenia i ochronę przed przegrzaniem i zamarzaniem nawet w ekstremalnych warunkach.

SPOSÓB UŻYCIA

Przed przystąpieniem do wymiany płynu sprawdź zalecenia i uwagi dotyczące obsługi układu chłodzenia zawarte w instrukcji obsługi pojazdu. Sprawdzaj poziom płynu chłodniczego przynajmniej raz w miesiącu lub przed każdą długą podróżą.

1
Przy zimnym silniku opróżnij i przepłucz układ chłodzenia czystą wodą.
2
Sprawdź czy wszystkie zaciski przewodów i połączenia są szczelne.
3
Napełnij układ do odpowiedniego poziomu, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu.
4
Uruchom silnik na kilka minut i włącz ogrzewanie.
5
Wyłącz silnik, skontroluj poziom płynu i uzupełnij w razie potrzeby.
6
Ewentualne ubytki płynu uzupełniaj płynem DYNAGEL 2000+.
Przez układ chłodzenia nowoczesnego silnika samochodowego w ciągu minuty przepływa 130 litrów czynnika chłodzącego. Dynagel2000+® zapobiega osadzaniu się kamienia i zwiększa temperaturę wrzenia czynnika chłodzącego do ok. 110 °C, dzięki czemu kamień nie blokuje wąskich przewodów układu chłodzenia samochodu. Dodatkowo płyn zapobiega przegrzaniu się czynnika chłodzącego w lecie, a przy tym bardzo skutecznie - do temperatury -37 °C - działa jako środek zapobiegający zamarzaniu. Jako że czynnik chłodzący styka się z materiałami różnego typu, w przypadku stosowania czynnika chłodzącego o niższym standardzie jego wysoka temperatura robocza i ciśnienie mogą stwarzać idealne warunki dla powstawania rdzy i kawitacji. Dynagel2000+® chroni elementy samochodu takie jak m.in. głowice cylindra, tuleje cylindrów czy pompa wody.
Barwa pozwala na łatwe zlokalizowanie wycieku z układu chłodzenia. Niektórzy producenci samochodów określają barwę płynu chłodzącego. Jednak z punktu widzenia własności chemicznych i fizycznych nie można identyfikować płynu chłodzącego tylko na podstawie jego koloru.
Dynagel2000+® należy wymieniać co 5 lat lub po przejechaniu 1 miliona kilometrów (w zależności od tego, która z tych okoliczności zajdzie prędzej). Powodem jest stopniowa degradacja dodatków zawartych w cieczy. Istotnym jest także, by w przypadku naprawy układu chłodzenia układ został dokładnie wyczyszczony, a płyn chłodzący całkowicie wymieniony na nowy. Zapobiega to tworzeniu się kamienia i korozji przez pozostałą w układzie rdzę i cząstki zawieszone.
Nie, w żadnym wypadku, ponieważ jest on substancją chemiczną. Zużyty płyn chłodzący należy usuwać w sposób zgodny z przepisami i niezagrażający środowisku.
Nie, w żadnym wypadku. Nierozcieńczony płyn chłodzący może zamarzać zimą i nie posiada zdolności do pochłaniania ciepła wytwarzanego przez silnik samochodowy w lecie. Przed użyciem koncentratu Dynagel2000+® należy go zawsze rozcieńczyć, zgodnie z opisem podanym na naszej firmowej stronie internetowej.
Zalecamy stosowanie wody zdemineralizowanej lub destylowanej. W razie konieczności można stosować wodę kranową, jednak o twardości nie wyższej niż 3 mmol/l.
W momencie, gdy nowy samochód opuszcza fabrykę, jego układ chłodzenia jest zazwyczaj napełniony płynem chłodzącym spełniającym określone kryteria. W okresie gwarancyjnym płyn chłodzący można wymieniać bez naruszenia gwarancji producenta. Producenci samochodów nie wskazują przy tym określonych płynów chłodzących. Dynagel2000+® całkowicie spełnia wszelkie parametry techniczne oraz normy określone przez wiodących producentów samochodów. Bliższe informacje na ten temat dostępne są na naszej stronie internetowej.
Dynagel2000+® nie posiada terminu ważności pod warunkiem, że jest on przechowywany w oryginalnym, szczelnym opakowaniu.
Dynagel2000+® można mieszać z innymi płynami chłodzącymi na bazie glikolu monoetylenowego. Jednak nie zalecamy takiego działania z uwagi na fakt, że każdy płyn chłodzący zawiera różne kombinacje dodatków, a zmieszanie ich ze sobą może pogorszyć ich ogólne działanie, wpływając negatywnie na stopień ochrony.
Nie jest to zalecane, ponieważ Dynagel2000+® został opracowany i przebadany pod kątem stosowania w nowoczesnych układach chłodzenia samochodów.